Kawan Aku Dah Hebat Lah..

sepetang bersama blogger
Salam Sejahtera..

Bila anda lihat kawan anda yang sudah bertahun lamanya, tidak jumpa dan dia sudah sangat maju ke hadapan berbanding anda dalam kehidupan dia terutama dalam kerjaya, pasti anda akan tertanya-tanya dalam minda anda apa yang telah berlaku kepadanya selama ini.

Dulu masa zaman belajar biasa jer bodoh, lembab, pendiam dan sewaktu dengannya.

Nak tahu jawapannya ? Jawapannya mudah saja.

Kawan anda itu telah:

i. Membaca lebih banyak buku.

Biasanya orang yang HEBAT dalam kerjaya mereka terutama PEMIMPIN industri kelas dunia semamangnya suka membaca. Contohnya Bill Gates anda boleh lawati website beliau kat sini www.gatesnotes.com

ii. Berkawan dengan orang hebat

Saya nak bagitahu kepada anda semua sudah ramai anak Malaysia yang sudah berjaya dalam pelbagai bidang seperti hartanah, takaful dan sebagainya malahan sudah berjaya mencapai status JUTAWAN dalam industri mereka. Oleh itu belajar lah dari mereka yang sudah berjaya secara “bertalaki’ barulah proses kejayaan anda akan menjadi lebih pantas dari biasa.

iii. Menambah ilmu dari kelas dan seminar.

Peruntukan masa berharga anda dan wang anda untuk mengikuti kelas dan seminar demi menambahkan ilmu baru. Selain menimba ilmu baru dan up to date, anda dapat berkenalan dengan rakan – rakan bisnes yang berkualiti dari seluruh pelusuk tanah air.

iv. Berusaha dengan lebih keras.
Berikan sepenuh komitmen anda untuk berjaya. Komitmen dari segi masa dan juga kewangan. Buang penyakit M ( Malas ) dan suka bertangguh. Hubungi saya di www.hisyamden.com untuk memasarkan dan menjenamakan produk anda secara online. huhu

v. Bertindak!

Bertindak.Ini yang penting.Tanpa tindakan mimpi tidak akan menjadi kenyataan bro.huhu

ps: Share kalau bermanfaat untuk anda dan orang lain.